Aidan Aidan
93
BLOG

Przewrotności twoja

Aidan Aidan Polityka Obserwuj notkę 1

Gdzieś mi się przewinęło, że Petru jest taki czy owaki jakby to miało jakieś znaczenie. W tym momencie nie ma mocniejszego na opozycji. Wszystkie Tuski i ich klakierzy odpadli. Schetyna, też już chyba nie ma paliwa na odnowę, teraz to tylko takie gadające gęby. Co by nie mówiły to i tak będzie to odeberane jako fałsz. Schetyna to teraz może co najwyżej sztandar wyprowadzić.

Bardziej zastanawiam dokąd zmierza Kaczyński, chyba w odmęty szaleństwa, bo inaczej chyba nie można tego określić. "Prawie" zawsze głosowałem na PiS, można nawet powiedzieć, ze jestem "prawie" żelaznym elektoratem, ale już tej zadymy mam dość. Bo ile można. To już nie można dociskć kogoś kolanem ładnie się uśmiechając. Gdzie jakiś instynkt samozachowaczy.

Zresztą pieprzyć politykę. Choć w boksie tez cyrk. Wach znów twierdzi, że znów nic nie brał, a znowu winstrol w wynikach. Niby taki podczciwy chłop, ale jakoś niesmak pozostaje. Mam nadzieje, że dostanie dożywotnią dyskwalifikację. Rosjanie twierdzą, że wypłacili mu gaże, Wach twierdzi inaczej, więc prawie jak w sejmie.

Już człowiek nie wie co robić, ani co oglądać, wszędzie winstrol, albo trybunał.

Aidan
O mnie Aidan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka